Mida peab teadma hooldusravile tulles


Ööpäevaringse hooldusteenuse klientide vastuvõtt toimub tööpäevadel kell 9-14.

Kliendi vormistab teenusele õde või hooldusjuht.

Hooldusteenusele tulles palume kaasa võtta:

  • Isikut tõendav dokument;

  • Perearsti tõend isiku tervisliku seisundi, põetavate haiguste ja kasutatavate ravimite kohta;

  • Haiglast tulles raviarsti väljavõte haigusloost ja raviskeem;

  • Ravimid, mida kasutate krooniliste haiguste raviks;

  • Kohaliku omavalitsuse garantiikiri, kui omavalitsus osaleb kohamaksu tasumisel;

  • Ekspertiisi otsus puude raskusastme määramise kohta;

  • Mähkmed (kui vajadus on üle kolme korra päevas);

  • Vahetusjalatsid;

  • Isiklikud tarbeesemed (seep, hambahari ja –pasta, kamm, raseerimistarbed, taskurätid jm);

  • Soovi korral isiklikud riided.

    Väärtesemeid soovitame kaasa mitte  võtta.

    Võimalusel palume kliendi üleriided omastel koju viia.


    Keskuse kodukord

    Külastusaeg kell 15:00-17:00, puhkepäeviti kell 10:00-12:00
    Öörahu kell 22:00.
    Suitsetamine ja alkoholi tarbimine keskuse ruumides ja territooriumil on keelatud.

    Toitlustamine toimub alates teenusele saabumise päevast.


    Päevakava keskuses

    6.00– 8.00 HÜGIEENIPROTSEDUURID

    8.30 – 9.30 HOMMIKUSÖÖK

    9.30 – 12.30 VABA AEG, TEGELUSED

    12.00 – 13.00 LÕUNASÖÖK

    13.00 – 15.00 LÕUNAUINAK, VAIKNE TUND

    15.00 – 17.30 VABA AEG, TEGELUSED

    17.00 – 18.00 ÕHTUSÖÖK

    18.30 – 19.30 VABA AEG, TEGELUSED

    19.30 – 20.30 ÕHTUOODE

    20.30 – 22.00 HÜGIEENIPROTSEDUURID

    22.00 – 06.00 ÖÖRAHU

    Omastel ja sõpradel on võimalus kliendile helistada osakonda paigutatud õepostitelefonile (tel. nr. 3331108; 55620163).

    Kaasa võetud toiduaineid on võimalik säilitada osakonnas märgistatult külmkapis.
    Keskus ei vastuta palatis olevate järelvalveta isiklike asjade eest.
    Probleemide ja küsimustega võite pöörduda hooldusjuhi poole (E – R kell 9.00-16.00, tel 3331108;55620163  e-post:
    hooldus@corrigo.ee).

    Kaebuste ja ettepanekute esitamine toimub kirjalikult. Blanketid asuvad osakonnas valveõe-laua juures  ja registratuuris. Täidetud blankett panna Kaebuste ja ettepanekute kasti esimesel korrusel.

    Välisjalanõude katteid saab külastajate riietehoiust.

    NB! Lp. Kliendi sugulased ja lähedased! Ka Teie osalemine hooldustenusel viibiva kliendi hooldamises-põetamises ning abistamises on väga vajalik!